Khamis, 27 Ogos 2009

Berakhirnya percutian di kampung..


Pejam celik pejam celik dah hampir seminggu dah aku bercuti di kampungku kat Terengganu..bermakna hampir seminggu juga berpuasa di kampung..alhamdulillah tahun ni leh menyambut ramadhan bersama mak, ayah dan keluarga kat kampung..

Besok kami akan pulang semula ke Pasir Gudang. Kalo ikutkan cuti sehingga 31 Ogos tapi kena pulang awal sbb aku ada kelas tambahan tahun 6. biasanya kelas masa awal cuti, tp disbbkan awal cuti tu menyambut awal ramadan,dipostponed ke akhir cuti... kelasnya kejap jer, tp terpaksala balik jugak.. Sebut pasal kelas ni confirm ramai murid yang tak datang sbb mesti ramai yang balik kampung.. tambahan pulak bulan puasa..berapa kerat jer yang datang nanti..

1 ulasan:

  1. Hmm..dah dekat ye nak UPSR..diam tak diam seminggu aje lagi..

    BalasPadam

Blog Widget by LinkWithin