Ahad, 8 November 2009

Hari Sabtu yang Penuh??

Fuh..kalo ikutkan takwim sekolah, memang setiap Sabtu akan penuh dengan aktiviti sehinggala cuti sekolah..tu pun blom abis lagi program, sabtu dah cuti pun still la jugak ada lagi..namun alhamdullillah sabtu minggu ni ada program yg ditunda so boleh la duk rehat2 kat rumah, leh buat keje2 rumah, surf internet..lega..hehehe
Antara aktivitinya..program Ujian Penapisan murid Pra-sekolah yang dijalankan dua minggu lepas (dah 2 minggu?? cerita basi dah ni..hehehe). program ni untuk tapis murid sama ada menguasai 3m ke tak..kalo tak lepas tahun depan diorang ditempatkan ke kelas KIA2M..


Program sabtu minggu lepas pulak seperti yang yang tertera pada banner di atas...

Ni pulak program yang sepatutnya dijalankan pada minggu ni. sepatutnya minggu ni ada sukan, tapi memandangkan ada masalah yang tak dapat dielakkan, terpaksa tunda ke hari Khamis nanti...harap2 tak hujan la minggu depan, kalo hujan jugak kena tunda ke tahun depan kot??huhuhu..
Itu sahaja update sehingga minggu ni.. minggu depan kalo ada masa, cerita pasal program hari sukan, HAKA, and Family Day pulak yang akan menyusul..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin