Rabu, 29 April 2009

Di Kala bosan...

Kalo aku bosan duk umah antara aktiviti yg aku lakukan tengok tv la.. channel movies kat Astro..Mula-mula tu hubby tak kasi pasang astro coz duk kat Jb ni dah dapat banyak channel lain-lain daripada Singapore dan Indonesia tapi aku tak kira nak pasang gak astro.. takpelah siaran astro ni lebih jelas kalo nak banding siaran biasa punyer..


Ni ada koleksi skek2 novel2 and magazines..dulu2 memang suka sangat membaca tapi sekarang dah asyik buzy jer nak khatam satu novel pun punyala susah..tapi kalo time cuti2 tu ada la jgak baca novel adik2 punya..


Ni sebuah novel yang aku baru abis baca setelah sekian lama tak membeli dan membaca novel. Aku rasa saper2 yang minat RAM ni mesti tak lepas nak baca novel keluaran dia...bagi aku cerita ni ok la..not bad...

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin