Jumaat, 29 Mei 2009

Award & Tag



Award ni diberi oleh :

MAMADANISH78 - Kawan paling dekat...HE2

Terima kasih byk2 yek..dan untuk award ne..
kena ler menjawab tag.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie.

MAMADanish78 anda seorang..-
* yg sentiasa ceria, happy go lucky, peramah dan yg sewaktu dengannya..
* seorg isteri, ibu, surirumah dan blogger yg berjaya..heehehe
*sedang berusaha untuk mendapatkan baby girl, ( adik danish )
*memang bergaya orangnya..
*dia ni wife kawan hubby aku..sbb tu kitorang kenal..

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya...

* Isteri kpd seorg guru (nubhan)
* Aku pun cikgu gak...
* bekerja di sebuah skolah rendah di pasir gudang
*blom ada anak lagi (coz ada endometriosist) tgh mengharapla ni..
* aku ni pendiam jer
* tak suka asap rokok
* hobi layan internet
* hobi lain; melancong..
* Tak suka membebel

Alamak tak cukup 10 la coz tak tau nak tulis ape pasal diri sendiri...kalo orang lain nak tambah silakan...hehehe...satu lagi aku tak tau nak pilih saper Penerima award seterusnye dan describe ttg mereka coz aku ni tak ramai kawan..dan kalo saper2 nak terima pass baton ni sila2kanla...
Award2 lain dari MamaD..thanks again..

yang ni plak daripada Baiya..terima kasih kepada mereka yang rajin memberi award dan mengetag aku ni..kalo terlambat amik award, buat tag tu minta maaf banyak2 yer..tp buat tetap buat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin