Sabtu, 30 Mei 2009

Jom Heboh Vs Pesta Buku


Hari ni merupakan hari yang paling sibuk aku..sepatutnya dah start cuti ni bolehla relax2 tp bagi aku pulak sebaliknya...sampai nak update blog pun terpaksa curi masa lewat mala sebelum tido..Banyak2 benda aku buat hari ni satu gambar pon aku tak snap nak diupload pada blog ni..memang aku ni jenis tak suka sangat amik2 gambar ni..
Bermula dari pagi, aku ada program UPSR kat skolah.. tengah hari pulak ada majlis pertunangan sedara hubby kat Jb..Dah sampai JB ape lagi terusla melencong ke Danga bay plak lepas majlis tu..Memang ramai orang kat situ nak cari parking tak usah nak critala..



Round kejap jer kat Jom Heboh tu, then pegi pesta buku pulak..Memang ketara betul Jom Heboh ni nak bandingkan dengan Pesta buku..betapa tak ramai orang senang jer dapat parking nak gi pesta buku ni...Memang rakyat Malaysia ni kurang minat membaca..Tapi kalo bab konsert, tak payah disuruh2..paham2 je la..







1 ulasan:

  1. salam, maybe ramai rasa bookfair selain annual KLbookfair tak byk discount :)
    Hari tu KLbookfair ramai giler org pi tp sy tak sempat la, sedih.. then ada readmalaysia kat mines, KL sekarang , ok la but harga tak la murah sgt..

    BalasPadam

Blog Widget by LinkWithin