Sabtu, 20 November 2010

Selamat Tinggal SKTC,Pasir Gudang

pengumuman keputusan pertukaran guru sesi jan 2011 mula2 tu menimbulkan rasa terkilan gak coz nama aku tak tersenarai dalam orang yang dapat bertukar.. tapi aku cuba gak chek semula keputusan online eg-tukar tu..tup2 rasa macam magik jer..keputusannya permohonan aku untuk bertukar ke Penang berjaya...Alhamdulillah..

Aku publish la keputusan tukar ni kat fb (hari tu tak sekolah coz cuti peristiwa hari sukan then bsambung ngan cuti raya haji) ..mula2 tu rasa excited sangat coz dapat tukar, tapi bila baca semua komen2 kawan2 uwaaa..terasa sedih sangat &terharu sangat2..tapi apakan daya.."saya yang menurut perintah"(ikut suamila)...

sedih tu memang terasa sedih..yela, tempat jatuh lagikan dikenang inikan pula tempat mencurah ilmu..huhu.selama 7 tahun aku berkhidmat di SKTC sudah banyak pengalaman pahit manis yang dah dilalui..

Aku masih ingat lagi masa awal2 posting..masa tu posting beramai2 rasanya dalam 30 orang lebih yang sama2 posting..sepanjang 7 tahun ni tiap2 tahun aku kehilangan kawan yang mana masing2 berpindah ke tempat lain..sedih rasanya bila ditinggalkan.. Rahna, Fadlin,Ina, Kak tipah,tini, K ros dll..perpindahan korang sangat2 dirasai...

Apa2 pun pertukaran aku kali ni bukan bermakna kita akan terus melupakan antara satu sama lain..kawan2 yang baik & kawan2 baik di sktc tak akan dilupakan sampai bila..you're the best friends&family that i have..thanks guys..luv u all

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin