Selasa, 1 Februari 2011

Layan Drama Melayu..

Sebenarnya aku baru jer terfollow drama melayu Trilogi Cinta ni..aku bukannya suka sangat tengok cerita terbitan suhan movie tu,sebab rasanya terlalu klise..tapi drama kali aku teruja sikit nak tengok memandangkan drama ni adaptasi dari trilogi novel sharifah abu salem seperti gambar kat bawah ni..aku rasa bagi penggemar novel cinta sharifah abu salem tak akan ketinggalan untuk tengok drama ni..
Aku tak akan tulis panjang pasal cerita ni sebab dah banyak blog yang dah buat sinopsis pasal ni..Novel pertama dan kedua aku sempat baca tapi yang ketiga tu belum baca lagi.nampak gayanya tengok ending malalui dramanya jelah..


Dan ni satu lagi drama melayu yang aku tengah follow sekarang..tiramisu lakonan syarifah amani dengan pierre andre..aku rasa cute je citer ni..ape2 pun layan jelah..tapi yang tak bestnya waktu tayangan tu kurang sesuai 7-8pm time maghrib..

p/s: bilalah agaknya novel trilogi ramlee awang murshid ke layar tv pulak??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin