Isnin, 12 Mac 2012

Pengisian Aktivti Masa Cuti


Kenapa aku buat tajuk entry seperti ini? Ini adalah kerana aku menghadapi dilema apa yang nak dibuat sewaktu cuti sekolah?..nama cuti sekolah, so segala aktiviti yang tak ada kaitan dengan sekolah okey... Biasala asal cuti sekolah je aku tak berpeluang seperti orang lain pergi melancong ke sana sini. Bukan masalah kewangan, tapi masalah big boss yang tak boleh ikut cuti bersama..

Ok antara aktiviti yang boleh dilakukan masa cuti:

1. Seperti yang sedang aku lakukan sekarang ni--> mengupdate blog.. huhu bukan senang nak cari masa yang sesuai nak update blog kan?? So masa cuti ginila boleh update entry, hias2 blog ke, blog walking ke.. apa2 sahaja yang berkenaan dunia blog.

2. Membaca novel yang tertangguh. Macam aku ni bukan main semangat bila membeli novel, tapi nak mulakan membaca tu ada masalah sikit. Aku tak suka baca yang bersambung2. kalau boleh nak habiskan terus. Pasti ambil masa kan?? So waktu cuti macam ni dalam masa sehari dah boleh habiskan satu novel,then sambung novel lain pulak.. macam yang aku tengah baca sekarang ni..

3. Shopping/ Window shopping. Kalo berada di kampung ni, aku pasti berkunjung ke Desa Murni ( pusat tudung & kain pasang ) ke, Pasar Payang ke.. Mencuci2 mata or kalo ada yang berkenan sambarla terus. tapi yang lecehnya nak pergi shopping takde temanla pulak. tak seronok pulak jalan sorang2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin